استفاده هوشمندانه از این پارتیشن ها با طرحها و مدلهای رنگی میتواند به ظاهر دفتر شما اضافه شود و آن را بیشتر لمس کند. این موضوع برای اتاقهای کنفرانس از درجه اهمیت زیادی برخوردار است تا اطلاعات محرمانه کاری حفظ شود و همچنین سر و صدای صحبت مدیران برای کارمندان مشکل ایجاد نکند. بخاطر داشته باشید که سبک پارتیشن بندی اداری اغلب برای کارمندانتان از اهمیت بیشتری نسبت به دیدگاه شما برخوردار است. با انتخاب شیشه هوشمند یا شیشه مات شونده در طراحی و دکوراسیون محل کار خود می توانید فضای مدرنی را ایجاد کرده و در هزینه های اضافی استفاده از پرده های مختلف و نگهداری و نظافت آن ها صرفه جویی کنید. یک پارتیشن آفیس عملیاتی از نظر موقعیت مکانی قابل انعطاف است و قادر به جابجایی یا انتقال از جایی به جای دیگری است که برای نصب انتخاب کردهاید. قیمت شیشه هوشمند بستگی به پارمترهای بسیاری دارد برای مثال متراژ یکی از مهمترین پارامترهای تعیین کننده قیمت است. برای مثال قبل از سفارش ابعاد مورد نیاز را اندازه گیری کنید و سپس سفارش دهید. برای مثال تمامی پارتیشنهای شیشه ای امکان دید را برای هر دو طرف امکان پذیر میکنند.

فیلم هوشمند چسبنده: این نوع شیشه یک فیلم هوشمند چسبنده است که می تواند روی هر شیشه ای اعمال شود. پارتیشن شیشهای آکوستیک، شیشهای چند لایه است که به طور خاص برای کاهش نفوذ صدا طراحی شده است. خب تا الان به طور کامل توضیح دادیم که شیشههوشمند چیست و انواع مختلف آن را شرح دادیم در ادامه میپردازیم به این که این شیشه ها را میتوان در کجا ها به کاربرد. به طور کلی پارتیشن های شیشه ای را می توان به دو نوع پارتیشن شیشه ای فریم لس و پارتیشن شیشه ای دو جداره تقسیم بندی نمود. شیشه فتوکرومیک ، به عنوان مثال: عینک با پوشش که به طور خودکار در معرض نور خورشید قرار می گیرد. با استفاده از شیشه، میتوانید یک دید واضح از یک فضا به دست آورید؛ در حالی که به طور موثر میزان صدا را کنترل میکنید. از طرفی استفاده از این نوع کابین موجب بزرگ دیده شدن فضای سرویس و زیبایی و شیک بودن آن می شود. امروزه به دلیل کوچک بودن خانه ها سرویس حمام و دستشویی نیز بسیار کوچک طراحی می شوند و به همین دلیل است که اغلب از کابین دوش شیشه ای با شیشه هوشمند برای حمام استفاده می شود.

مطلب مرتبط: پارتیشن های شیشه ای (پرچین)

به همین دلیل بسیاری از طراحان اداری در جهان، ساده ترین طرح ها را برای پارتیشن اداری انتخاب می کنند. اگر به دنبال زیباترین نوع شیشه برای طراحی داخلی خود هستید، پیشنهاد می کنیم از شیشه سندبلاست استفاده کنید. از این نوع شیشه در کابین دوش شیشه ای نیز استفاده می شود. عمدتا پارتیشن های تک جداره به شکل دهانه ی کامل شیشه ای می باشند اما بر روی شیشه ها امکان ساختن با پانل های سلولزی معلق روی شیشه ها محیا می باشد. در ساخت پارتیشن تک جداره هوشمند از یک جدار شیشه ای هوشمند استفاده شده است. در قسمت هایی که تابش آفتاب بسیار زیاد به اشیاء باعث خرابی آن ها می شود می توان از این شیشه ها استفاده کرد و از خرابی آن اشیاء جلوگیری کرد. موقعیت جغرافیای یک اداره باعث می شود در ساعات مختلف روز میزان جذب نور متفاوت باشد. پارتیشن اداری هوشمند این امکان را فراهم می اورد تا بدون ایجاد مزاحمت برای دیگر کارمندان بتوان میزان نور را تنظیم کرد و پارتیشن شیشه ای را به حالت مات تبدیل کرد تا جذب نور کمتر اتفاق بیفتد. دیواره های پارتیشن مانند پنجره های دوجداره ثابت در کنار یکدیگر قرار می گیرند و پارتیشن عایق را فراهم می کنند.

با این وجود باید دقت داشته باشید که پارتیشن های تک جداره معمولا دارای قیمت مناسب تری نسبت به پارتیشن های دوجداره هستند و به همین علت پارتیشن اداری هوشمند تک جداره امروزه فروش بیشتری را دارا است. پنجره دوجداره یو پی وی سی و یا پنجره دوجداره آلومینیومی ؟ اما برای پنجره های خارجی یا آسمان نما و پنجره های در معرض آب بسیار ایده آل میباشد. این مورد سبب ساز اذوقه رساندن تا با استخراج با حلال تکنولوژی , ال سریع حرکت به افریدون کلا شیشه های مقاوم آب تنی تر و کاربردی تر اپه اندیشه الا الابشیین . شرکت ال جی یکی از پیشگامان این تکنولوژی است. یکی از مهمترین ویژگی های این پارتیشن های هوشمند این است که شما می توانید نوع شیشه پارتیشن را نیز تنظیم کنید. اتصال های پلاستیکی بر روی بدنه اسکلت پارتیشن هستند که نام آنها مادگی می باشد بعد از آن بدنه پارتیشن که روی آن اتصال نری وجود دارد به این چهارچوب چفت می گردد و با گذشت کمی از زمان شاهد شل شدن این اتصال ها می شوید و باید هزینه دوباره برای آن صرف کرد.